0

Dostawa i płatność

 

 Formy płatności i sposoby dostawy 

Przedpłata poprzez e-przelew PayU


  • Paczkomaty Inpost: 8,49zł
  • Kurier Inpost: 9,90zł
  • Odbiór osobisty: 0zł

Przedpłata poprzez przelew tradycyjny


  • Paczkomaty Inpost: 8,49zł
  • Kurier Inpost: 9,90zł
  • Odbiór osobisty: 0zł

Płatność za pobraniem przy odbiorze


  • Kurier Inpost: 14,90zł
Gotówka w punkcie odbioru osobistego
  •  
  • Odbiór osobisty: 0zł

 

 Dane identyfikacyjne 

Dane do płatności przelewem tradycyjnym


  • Adres odbiorcy płatności: All Import Group Sp. z o.o., Ul. Srebrna 16/1, 00-810 Warszawa
  • Numer rachunku bankowego odbiorcy płatności:
  • 12 1050 1953 1000 0090 3135 0631
  • W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia.

Dane do odbioru osobistego


  • Adres punktu odbioru osobistego: All Import Group Sp. z o.o., ul. Starzyńskiego 15, 08-110 Siedlce, woj. Mazowieckie
  • E-mail: siedlce@allimport.pl
  • tel.: 22 113 14 70
  • Godziny otwarcia: Pn. - Pt. 8:00-16:00
  • Prosimy umówić się po odbiór.

 

 Zasady dotyczące płatności 

Ceny wyświetlane w sklepie internetowym


Ceny na stronie internetowej sklepu zamieszczone przy danym towarze stanowią ceny brutto i nie zawierają informacji odnośnie kosztów dostawy i wszelkich innych kosztów, które klient będzie zobowiązany ponieść w związku z umową sprzedaży, o których klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu dostawy i składaniu zamówienia.

Terminy płatności za dokonane zakupy


Klient powinien dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej umowy sprzedaży w terminie 7 dni roboczych, jeżeli wybrał formę przedpłaty.

 

W wypadku niewywiązania się przez klienta z płatności w terminie 7 dni sprzedawca wyznacza klientowi dodatkowy termin na dokonanie płatności i informuje o nim klienta na trwałym nośniku.

 

Informacja o dodatkowym terminie na dokonanie płatności zawiera również informację, że po bezskutecznym upływie tego terminu, sprzedawca odstąpi od umowy sprzedaży.

 

W wypadku bezskutecznego upływu drugiego terminu na dokonanie płatności, sprzedawca prześle klientowi na trwałym nośniku oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.

 

Dokument potwierdzenia zakupu


Sprzedawca, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem dostawy fakturę VAT obejmującą dostarczane towary i wybraną metodę wysyłki.

 

 Zasady dotyczące realizacji i dostawy 

Czas realizacji zamówienia i dostawy


Realizacja zamówiania polega na przygotowaniu przez sprzedawcę zamówionych towarów do wysyłki lub odbioru osobistego.

Przy zamówieniu z przedpłatą realizacja zamówienia rozpoczyna się po przesłaniu klientowi przez sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy sprzedawcy.

Przy zamówieniu z płatnością pobraniową lub odbiorem osobistym realizacja zamówienia rozpoczyna się po przesłaniu klientowi przez sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia.

 

Realizacja zamówienia trwa nie dłużej niż 1 dzień roboczy.

Dostawa towaru polega na dostarczeniu przesyłki od sprzedawcy do klienta na adres wskazany w formularzu zamówienia.

Dostawę towaru wykonuje dostawca (firma kurierska).

Dostawa towaru trwa nie dłużej niż 2 dni robocze.

Koszt dostawy zamówionego towaru pokrywa klient.

Warunki doręczenia przesyłki


Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć towar będący przedmiotem umowy sprzedaży bez wad.

 

Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki klient ma prawo żądać od pracownika dostawcy spisania właściwego protokołu.

 

W przypadku nieobecności klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres dostawy, pracownik dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego towaru do sklepu internetowego przez dostawcę, sprzedawca skontaktuje się z klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z klientem termin i koszt dostawy.

 

 


 

Wkrocz na wyższy level zadowolenia

Szeroki asortyment

Niskie ceny

Kompetentna obsługa

Przyjazny regulamin

Bezpieczne płatności

Dostawa towaru w 2 dni

Szybki kontakt
Telefon
22 113 14 70
E-mail

sklep@allimport.pl

Pn. - Pt. 8:00 - 16:00

Odpisujemy w 24 godziny

w dni robocze

Kontakt ze sklepem

Zapraszamy do kontaktu
Pn. - Pt. 8:00 - 16:00